V košíku máte 0 produktov v cene 0,00 € košík
Výrobcovia

ÚvodČasté otázky

Časté otázky

1. Ako uplatniť vernostné body.

- najprv sa prihláste na svoj účet u nás, alebo si ho vytvorte

- potom vložte tovar do košíka

- potom kliknite na ikonu košík 

pod posledným tovarom je počet Vaších bodov a tlačidlo "premeniť na zľavu"

- ak kliknete na tlačidlo všetky body sa zmenia na zľavu, ktorá sa zobrazí v košíku ako samostatný riadok.


2. Aká je najčastejšia chyba pri objednávke

Všetky Vami zadané dáta sú spracovávané v takej forme ako ich zadáte, to znamená neprepisujú sa.

Ak zadáte svoje meno malými písmenami, tak Vaša objednávka bude označená ako ste to zadali. To isté platí aj o názve mesta. Pri zadávaní adresy doručenia na Slovensku zadávajte telefonický kontakt, kde Vás môže kuriér zastihnúť.

2.1. Nedostal som potvrdenie o objednávke

Skotrolujte si najprv záložky "nevyžiadaná pošta", "spam", "reklama" a podobné, pretože niekedy môže skončiť došlá pošta aj v týchto záložkách.


 

3. Čo je zľavový kupón a ako ho získam?

Zľavový kupón zvykne byť uverejnený v časopise pri našej reklame a jeho účel je podporiť predaj produktu uvedeného v reklame. Tento kupón sa dá získať len z uvedenej reklamy alebo prípadne zaslaním reklamným emailom. Pri jednej objednávke sa dá použiť iba jeden zľavový kupón.

4. Urobil som dve objednávky a nechcem platiť dvakrát dopravu?

Pri spracovávaní objednávok v prípade ak sú na uvedenú adresu zadané dve objednávky tak sú automaticky spojené do jednej a odoslané ako jedna objednávka s príslušným poštovným

5. Môžem zmeniť / doplniť objednávku?

Objednávka sa dá zmeniť len v prípade ak nebola ešte spracovaná. Ideálne je zavolať, prípadne napísať email.

6. Ako mám stornovať objednávku?

Objednávka sa dá stornovať do doby kedy nebola odoslaná. Ideálne je zavolať, prípadne napísať email.

7. Dá sa poslať tovar do zahraničia?

Tovar posielame aj do zahraničia. V prípade objednávky do zahraničia zvolíte v košíku lokalitu doručenia Európu alebo Svet a po odoslaní objednávky je nutné urobiť platbu. Po odoslaní objednávky Vám budú ponúknuté typy platobných kariet, kde si vyberiete svoju kartu a následne budete presmerovaný a platobnú bránu.

8. Je platba kartou cez eshop bezpečná?

Na Slovensku sú platby kartou zabezpečované bankou a všetky údaje z karty idú priamo do banky. Platba sa vykonáva priamo na stránke banky, to znamená, že je táto forma úhrady je rovnako bezpečná ako platba cez internet banking. 

9. Môžem si tovar prevziať priamo na adrese uvedenej v kontaktoch?

Na uvedenej adrese je sídlo spoločnosť a bohužiaľ nie sme prispôsobený na priamy výdaj a hotovostnú platbu. Z tohto dôvodu je tovar možné len zaslať.

10. Ako sa dozviem dopravné a balné?

Dopravné a balné je vyčíslené priamo v košíku, ale je aj uvedené v obchodných podmienkach.

11. Prečo mi posielate reklamné maily?

Reklamný mail Vám bol zaslaný na základe súhlasu, ktorý ste nám dali v košíku pri nakupovaní. V každom reklamnom maily je taktiež možnosť sa odhlásiť z odoberania reklamných mailov.

12. Nedostal som potvrdzujúci email o objednávke 

Automaticky, okamžite po prijatí objednávky je zaslaný potvrdzujúci email s číslom objednávky.

Buď ste pri objednávke zadali zlú mailovú adresu alebo objednávka nebola odoslaná. Informujte sa telefonicky alebo mailom.

13. Prečo som nedostal objednaný tovar?

Každá objednávka je zasielaná najneskôr nasledujúci pracovný deň. Objednávky sú zasielané GLS kuriérom a najčastejším prípadom nedodania je to, že ste zadalie zlý telefonický kontakt.


14. Prečo sa musím registrovať.


Osobné údaje, ktoré zadávate pri nákupe slúžia, len pre potreby doručenia a vytvoreniu faktúry. Pri nákupe automaticky dochádza k vytvoreniu registrácie a účtu. Ak si neželáte registráciu - t.j. vytvoriť účet, tak uveďte do poznámky bez registrácie a Vaše údaje z nášho eshopu budú po expedícií okamžite vymazané.